Hoorn Administratieve Dienstverlening is de bedrijfsnaam waaronder ik als zelfstandige ZZP-ers en het MKB help met boekhouden, de administratie en fiscale dienstverlening. Mijn naam is Gabriël Wammes. Ik heb meer dan 25 jaar ervaring op het financieel-administratieve werkterrein. Ik werkte ruim 6 jaar voor een accountantskantoor en stapte vervolgens over naar een beursgenoteerde onderneming om aan de slag te gaan als financieel controller.
In 15 jaar tijd werkte ik me daar op tot financieel manager. Ondertussen behaalde ik het binnen de administratieve dienstverlening hoog aangeschreven en gewaardeerde diploma SPD op hbo-niveau.
Zelfstandig ondernemer voor ZZP-ers en het MKB
In 2012 besloot ik de opgedane ervaring en kennis in te gaan zetten vanuit het zelfstandig ondernemerschap. Als ad-interim adviseerde ik diverse MKB-ondernemingen over de financiële administratie, stelde ik rapportages samen en verzorgde ik de fiscale aangiften. Verder werkte ik aan voorbereidende werkzaamheden voor accountantscontroles en sprong ik op diverse andere financieel-administratieve fronten bij.
Daarnaast verzorg ik maatwerk financiële dienstverlening voor andere ZZP-ers. Dankzij heldere all-in tarieven creëeren we samen een overzichtelijke situatie zonder verrassingen achteraf. Mijn ervaring en expertise als financieel-administratief specialist uit Hoorn sluiten uitstekend aan bij de behoeften van veel zelfstandigen die zelf geen omkijken wensen te hebben naar de administratie en boekhouding.
Hulp nodig bij de administratie of specifieke vragen? Bel met telefoonnummer 0229 – 31 70 08 of neem contact op via het contactformulier.